poniedziałek, 30 stycznia 2012

Hej kochane ; *
Z dzisiejszych planów na lodowisko nic nie wyszło ; (
Oliwia jest chora a ja nie mam z kim jechać xd
Postanowiłam tutaj częśćiej zaglądać tak jak pisałam ostatnio ; )
łikędzik spędzony w domu w sumie nie tak źle ; )
W środe jadę do babci do Żor ; )
Kupiłam sobie brawo , nie powiem znośnie jest.
Zaintersowało mnie styczniowe wydanie magazynu joy .
Ale go nie kupiłam , ponieważ twierdze że najciekawszcze wydania magazynów wychodzą na przełomie seznonów tak jak np teraz w marcu=kwietniu wyjdą napewno ciekawe wiosenno letnie wydania ; ).
Ja już kończe bo chyba was zanudzam i zostawiam was z moimi inspiracjami.
(Inspiracje są to dziewczyny z blogów modowych które mnie bardzo bardzo bardzo zainspirowały)
ooo właśnie kupiłam sobie w sobote w orsay zakolanówki i nie wiem z czym je nosić jakieś pomysły ? zostałam też posiadaczką kardy orsay club i jestem bardzo szczęśliwa ; )
Ta Marynarka i te usta ten kolor .Boskie <3

Jeżeli kogoś 'uraziłam ' tym że dodałam nie swoje zdjęcia to przepraszam.
Ale to są tylko moje inspiracje ; )
Pa!

2 komentarze:

  1. Co do pasmanterii to jest Guziczek na przeciwko metra, tam gdzie kiedyś był empik, a farby do tkanin dostaniesz w galerii pod ratuszem :) Tylko musisz im powiedzieć ,że chcesz akrylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zależy, bo ja ostatnio chciałam tam kupić ćwieki i nie było, były tylko dżety i to okrągłe i malutkie. Ćwieki i dżety dostaniesz na pewno w takcie (sklep dla punków, metali itp. ale jedynie tam są) i w sumie nie znam innego miejsca gdzie mogły by być :)

    OdpowiedzUsuń